Thursday, June 4, 2015

LITANIA MAR SIMEO MELKIO

Litania en listi mar pak kod pwoch. Litania mar Simeo Melkio en pwoch kod pak michiwo ne ruodhwa Simeo ka iparo birone e piny kaka dhano, fwenyruok mare, kod tichne e piny. E Litania, wapako ruodhwa kendo wakwaye ngima mochwere e loch kod duon’g maler mar Nyasaye.
Litania mar Simeo Melkio itero ban’g misa, ban’g lemo jumapil, e giko lemb sawo kata nyasi, e kinde tweyo gi twonruok chiemo, kata e sap kwayo chier ne chunje jok motho.

J: Jasom Litania                   W: Ji Duto

J: Litania mar Simeo Melkio, Duon’g Maler Ahinya
W: Rwakwa e polo
J: Duon’g Maler mar Nyasaye
W: Rwakwa e polo
J: Wach Nyasaye
W: Rwakwa e polo
J: Rieko Nyasaye
W: Rwakwa e polo
J: Nyasaye mowuok kuom Nyasaye
W: Rwakwa e polo
J: Wuod Nyasaye ka wuon mare
W: Rwakwa e polo
J: Wuod Nyasaye achiel Kende
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mane oa e polo
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mane olor e bor polo
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mane oluwo Lihudu
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mane olor e kodh pee gi nyakoyi
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mane odoko dhano
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mane ofwenyore ka Johannes Baru
W: Rwakwa e polo
J: Simeo ma malaike wero
W: Rwakwa e polo
J: Simeo ma jotakatifu pako
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mantie nyaka nene
W: Rwakwa e polo
J: Simeo mochwere
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Ohulo
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Hosea
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Lodvikus
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Laurida
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Emmanuel
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Melkazedek
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Enure
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Santa Maria
W: Rwakwa e polo
J: Simeo Melkio
W: Rwakwa e polo
J: Kristo mar ariyo
W: Rwakwa e polo
J: Dwok Jesus e piny
W: Rwakwa e polo
J: Jesus Adiera
W: Rwakwa e polo
J: Wuod Dhano
W: Rwakwa e polo
J: Nyasaye kakitwa
W: Rwakwa e polo
J: Agweny wuod Nyototo
W: Rwakwa e polo
J: Wuod min Dina
W: Rwakwa e polo
J: Wuod Angoro Awasi
W: Rwakwa e polo
J: Janabi ma Segegi
W: Rwakwa e polo
J: Japuonj Katkaism
W: Rwakwa e polo
J: Ngero mar Dedan Kimathi
W: Rwakwa e polo
J: Kingi ma Nazareth
W: Rwakwa e polo
J: Kingi mar Kinge
W: Rwakwa e polo
J: Ruoth ma Efeso Nzoia
W: Rwakwa e polo
J: Ruoth Ruodhi
W: Rwakwa e polo
J: Rahono modhiero n’geyo
W: Rwakwa e polo
J: Japuonj ma Jerusalem Amoyo
W: Rwakwa e polo
J: Jadolo ma Kalafare
W: Rwakwa e polo
J: Ambuor maraten’g
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach jorotenge
W: Rwakwa e polo
J: Fadha William Onyango
W: Rwakwa e polo
J: Osiep Fadha Chefa
W: Rwakwa e polo
J: Sibuor mar Dhood Luo
W: Rwakwa e polo
J: Lwanda joka Esau
W: Rwakwa e polo
J: Hap Jorotenge
W: Rwakwa e polo
J: Koko ma jochiende oluoro
W: Rwakwa e polo
J: Goldi ma nengone tek
W: Rwakwa e polo
J: Dher-pur mar Maria
W: Rwakwa e polo
J: Onyoso wuon mo
W: Rwakwa e polo
J: Tipo ma wayweye
W: Rwakwa e polo
J: Okumbawa
W: Rwakwa e polo
J: Tekrewa
W: Rwakwa e polo
J: Japuonjwa
W: Rwakwa e polo
J: Jakechwa
W: Rwakwa e polo
J: Jachangwa
W: Rwakwa e polo
J: Jaritwa
W: Rwakwa e polo
J: Jawinj ywak ji duto
W: Rwakwa e polo
J: Jakony Jorit Eklisia
W: Rwakwa e polo
J: Jaor Jonabi
W: Rwakwa e polo
J: Jayier jodolo
W: Rwakwa e polo
J: Jaluong jok molal
W: Rwakwa e polo
J: Jachier jok motho
W: Rwakwa e polo
J: Jabet e kom duon’g ma e polo
W: Rwakwa e polo
J: Ruodh Loch Polo
W: Rwakwa e polo
J: Jabura maduon’g
W: Rwakwa e polo
J: Yor polo
W: Rwakwa e polo
J: Jachiw ngima mochwere
W: Rwakwa e polo
J: Wuon girkeni polo
W: Rwakwa e polo
J: Wuon ut polo
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach ji duto
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach kwe
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach Hera
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach ratiro
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach geno
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach Ber
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach n’guono
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach yie
W: Rwakwa e polo
J: Nyasach polo koda piny
W: Rwakwa e polo
J: Simeo duon’g maler machiwo ngima mochwere
W: Luongwa kar thowa
J: Simeo duon’g maler machiwo ngima mochwere
W: Yalwa gi muolo
J: Simeo duon’g maler machiwo ngima mochwere
W: Rwakwa e polo

Walem
A Ruodhwa Simeo Melkio, in e yor ngima, in e Jan’gad bura, kendo in e loyo bura. Ruchnwa gop marichowa kendo reswa e mach maoktho. Miwa yie motegno, kinda mosiko, lemo maonge jok, kod jok gi marichowa. Mi kik walal kar thowa, to mi wadonj e duon’g maler mar polo, mondo wanwan’g girkeni polo kendo mondo wamor kodi e polo, ndalo duto higni gi higni.
W. Amen.